V případě, že zjistíte závadu na zboží, kontaktujte nás bez zbytečného odkladu.
O případné reklamaci nás předem informujte nejdříve emailem: info@popplanet.cz
POSTUP REKLAMACE:
1. Vyplňte reklamační formulář, který lze STÁHNOUT ZDE a přiložte ho do zásilky.
2. Přiložte také kopii dokladu o koupi.
3. Zboží pečlivě zabalte včetně veškerého příslušenství, aby nedošlo k poškození během přepravy.
4. Zásilku zašlete na tuto adresu:
POP PLANET s.r.o.
Areál Lučebních závodů
Pražská 54
280 02 Kolín 2
tel.: +420 705 107 523
nebo
prostřednictvím Zásilkovny:
Jméno adresáta vždy uveďte: POP PLANET s.r.o., nikoliv název výdejního místa!
- výdejní místo zásilkovny: KOLÍN, Zoo Center, Benešova 121, 280 02, vždy uveďte telefon: +420 705 107 523 a email: info@popplanet.cz
BALÍK POSÍLEJTE NA VÝDEJNÍ MÍSTO ZÁSILKOVNY, NIKOLIV NA ADRESU PRODEJNY JAKO DORUČENÍ DOMŮ. V OPAČNÉM PŘÍPADĚ NEMŮŽE BÝT BALÍK PŘEVZAT.
5. O přijetí zboží do reklamace a o ukončení reklamace Vás budeme informovat emailem. Reklamaci se snažíme vyřídit co nejdříve, nejpozději však do 30 dnů.